19 d’oct. 2006

He rebut un missatge de la Molly Sue - 3/363


“Vaig arribar en globus un dia que feia molt de vent, no et molestaré gaire, però de tant en tant t’escriuré. Se el que estàs fent i crec que es un projecte difícil, tanta constància fa una mica de por. Jo no soc així. Però com estava dient de tant en tant t’escriuré, així si tu no saps que dir pots fer servir un dels meus missatges. Les normes del Projecte Robinson no diuen res d’això, oi?

He trobat un llac d’aigua calenta i em passo tot el dia aquí, no se quins efectes tindrà en mi, però la temperatura es mé alta aquí que a la platja. Vine quan vulguis, si es que vols parlar o necessites companyia.”

Encara no se si m'agrada. No esperava trobar-me ningú aquí, de fet això es una illa deserta, quin sentit te qui hi hagi algú mes? Potser els missatges estan arribant a algú altre? Hi ha algú que els esta llegint?

Inesperat gir d'esdeveniments, m'encanta sorprendre’m a mi mateixa!

6 Comments:

Anonymous Anònim said...

Tens el telefon de la Molly Sue?

3:19 p. m.  
Blogger Damma said...

No sé si et convé

3:26 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Hi tant si ho llegim!
JosepArnau

4:26 p. m.  
Anonymous Anònim said...

La Molly Sue???
Com diria el Marc... aqui hi haura tomeito!!!

6:11 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Es que em sembla que la Kassia passa de mi...

7:04 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ei, que jo també me'ls llegeixo.

9:21 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home