23 d’oct. 2006

Estic farta del sol - 7/359

Vull arrancar-me la pell a tires. Em crema, em pica, no l’aguanto més!

Trobo a faltar els dies grisos, la pluja, la boira. Trobo a faltar el fred i el vent que neteja l’ambient. Trobo a faltar el estar millor a dintre que afora. Trobo a faltar el dependre de la calefacció, les moquetes, les xemeneies fumejant. Trobo a faltar la febre dels refredats, els paraigües, les gotes dels edificis que se’t fiquen entre la roba. Trobo a faltar el canvi estacional.

Visc en una estació perpetua d’infinita monotonia, els canvis els he de provocar jo!

4 Comments:

Anonymous Anònim said...

Pues jo vull una mica de sol...

Sol-solet vine'm a veure'm vine'm a veurem... ♪♪

Quina enveja d'illa!!

9:32 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Ha de ser fotut viure en un lloc sense canvis, on el dema es igual al avui, on un mateix hagi de provocar els canvis...

9:15 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Pero tu veus a Dublin? Digues-li al jefe que pari de comprar iogurts adulterats!!!

2:19 p. m.  
Anonymous Anònim said...

Soc el Marc, volia dir "vius". No se com esta configurat l'ordenata pero no hi ha espai per posar em meu nom.

2:20 p. m.  

Publica un comentari a l'entrada

<< Home